vineri, 21 ianuarie 2011

Leapsa Extra info de la Clau alias Lesiii


Nume: Jane (t)(a) :))
Poreclă: Le-am impartasit si pe pagina de profil, dar le pot repeta pentru ca s-au mai adaugat cateva :P Deci si in consecinta: Jane, Janet, Janetus, Jane (varianta lui Tarzan), Jancota, Janule, JaneL, Jujitza, Jancoteparaua, Aby, Puius, Piticu’, Dracushor, Iubita, Cretzulina, Lesinata, Soricel, Ciqui, Creatza, jjjjjjjjjjj si bineinteles, nu in ultimul rand, J :-) Mai nou ma pot mandri cu: Pui/u/ule :X , Leutzu' , Jean Valjean, Asta'Mica, Lesi, Hanselutz, Izbire, Colega, Janetina. Cred ca fiecare dintre voi se recunoaste in "botezul" pe care mi l-a facut si cu ocazia asta tin sa va multumesc tuturor "alintatorilor". Si totusi, nici mie nu-mi vine sa cred ca raspund la toate apelativele enumerate mai sus :-)
Data naşterii: 13 august 1986, Regele junglei :P
Culoarea ochilor: Verde gazon tin eu sa cred. Albastri mi-i vad altii.
Culoarea părului: Saten cu suvite ondulate :))
Înălţime: 1.58, a fost seceta in 86' :D
Piercinguri: Daaa, de unde?! Decat dezmostenire, mai bine NEpiercing. Mi-am dorit prin anul I de facultate sa-mi prind unul la spranceana stanga, dar ideea a trecut fulgerator.
Tatuaje: Clar, am avut o groaza de tatuaje, maman imi cumpara tot timpul guma cu tatuaj :))
Vehicul: Dap, am primit de la Mosh Nicolae un HUMMER H2, galben metalizat. Insa il tin doar in garaj (pe mobila).
Fraza cu care tâmpeşti pe toată lumea: Am mai multe, mi-e si jena sa le scriu, zici ca am crescut la marginea padurii, nu la poalele muntelui :))


Preferate:

Culoare: Albastru inchis, albastru deschis, albastru aprins, albastru stins, ALBASTRU!
Animal: Imi plac puii tuturor animalelor, cu exceptia reptilelor. Mai nou imi doresc un pui de leu pe care sa-l tin in casa :X :))
Băutură: Apa de Dambovita.
TV Show : Meci 1, Meci 2, Meci 3...
Album muzical: Gusturile mele pentru muzica sunt ca ale degustatorilor de vin, le degusta pe toate si nu mai stiu pe care sa-l aleaga ca FIRST BRAND.
Film/ Serial: Pearl Harbor / Two and a Half Men
Actor/Actriţă: Drew Fuller / Jessica Alba

Asta sau aia:

Sauuu :))

Ciocolată sau vanilie: Ciocolata
Ciocolată caldă sau cafea: Ciocolata calda :P Prefer sa fiu dulce decat amara :))
Rap sau punk: Sau :))
Comedii sau filme de groază: Comedii.
Iubire sau bani: Iubire.

Your

Amintirea de care îţi este cel mai dor: ... mult prea dor...
Primul gând când te trezeşti: Sa-i dau mesaj de "Buna dimineata" lu' puiu' meu :-)

La întâmplare:

Ce ţară vrei să vizitezi? Asia :))
Fumezi? Decat tigari din guma.
Bei? Sampanie la zile mari.
Cânţi? In gand.
Vrei să te căsătoreşti? Dap, in cativa ani. Pai ori facem casa de piatra, ori de boltari! :))
Vrei copii? Vreo 2 - Un Sebastian si O... (ne mai gandim).

Gata? C'est fini? Mersi Lesi de leapsa :*


Niciun comentariu: