duminică, 30 ianuarie 2011

De 5 ori URAAAAA!!!

Sambata - 29 ianuarie a avut loc a treia etapa a Cupei Constructorilor. Derbiul zilei si probabil cel mai important meci al fazei grupelor a fost cel jucat de echipa noastra, TTA impotriva celor care au castigat titlul de campioana editia trecuta, Delhaize CORA Pantelimon. Acum ar trebui sa urmeze cronica ca la carte, nu? Dar... :( N-AM FOST ACOLO! N-am fost acolo sa-mi pot admira colegii si sa ii sustin de pe margine ca de obicei. Nu e nimic, important este ca au fost ei acolo si au ce impartasi deoarece au castigat cu scorul de 5-3. Pe aceasta cale tin sa ii felicit pentru ca au demonstrat inca o data ca joaca cu inima si ca se daruiesc intru-totul pe teren.


In urma partidei, pe parcursul careia am evoluat ca niste profesionisti, am inscris 5 goluri si am avut desemnat un jucator al etapei - Teodor Adam. Supranumitul TEO a avut o evolutie de zile mari si a inscris 3 goluri, declarand dupa meci ca este bucuros ca si-a aratat valoarea impotriva favoritei competitiei. Celelalte 2 goluri au fost marcate de golgheterul nostru, Marian Matei, in minutele 4 (primul gol) si 32. Remarcati s-au mai facut Dragos Craciunescu, care tot timpul isi apara poarta cu spontaneitate maxima si capitanul Marius Tabacu, care si-a condus echipa spre victorie. Adrian Racovita si Bogdan Micu au acoperit partea de centru si nu au lasat adversarii sa plece pe contraatac. Rezervele de baza au fost Radu Cirlan si Dan Moldovan, iar absenta majora, Dan Ionescu, unul dintre cei mai tactici jucatori ai nostri.
Mi-as mai lauda colegii pentru ca merita, insa vreau sa ma opresc aici pentru ca nu am participat la marele eveniment.

Asadar, cronica a la carte a devenit cronica ziaristului absent, si a fost realizata cu ajutorul participantilor la aceasta partida, fie de pe margine, fie din teren.

P.S.: Asteptam voturile voastre pe http://www.cupaconstructorilor.ro :-)

Niciun comentariu: