miercuri, 17 februarie 2010

Destin sau coincidenta



Tot timpul am crezut în destin şi în faptul că tot ce se întâmplă, se întâmplă pentru că aşa trebuie să se întâmple, deci cu un scop! Luând-o în sens invers, niciodată nu am crezut că putem să ne scriem singuri soarta, chiar dacă uneori, pe parcursul vieţii, avem de luat decizii care depind doar de noi, avem de ales. Şi totuşi, oare acolo undeva sus există o carte mare cu o pagină pentru fiecare dintre noi, unde ne e scrisă întreaga viaţă? Fiecare mişcare? Fiecare gest? Fiecare decizie? Să fim noi simple marionete, manevrate precum păpuşile la Teatrul de păpuşi? E puţin absurd să credem asta, însă uneori „simplele complicate” coincidenţe te pun pe gânduri şi devin semne. Pentru unii! …pentru alţii rămân coincidenţe în adevăratul sens al cuvântului Ele sunt cele care nu schimbă un destin, însă sunt cele care au impact puternic în pregătirea schimbării. Aşadar COINCIDENŢǍ sau asa A FOST SǍ FIE?

Mai jos am enumerat câteva coincidenţe care mi s-au întâmplat de-a lungul timpului şi pe care recunosc că nu le-am considerat semne… Şi totuşi? Dar mai bine nu mai continuu cu acest subiect deoarece am impresia că o să ajung să mă contrazic singură :D En enfin:


Coincidenţă e atunci când pleci separat cu prietena ta cea mai bună la cumpărături şi vă întoarceţi cu acelaşi model de blugi. :))
Coincidenţă e atunci când cineva îţi dă sms şi te roagă să îi recomanzi un film, iar până să primească răspunsul tău, se pune să vizioneze exact filmul pe care urma să i-l recomanzi. :O
Coincidenţă e atunci când dai nas în nas cu o cunoştinţă la metrou. :P
Coincidenţă e să stai un an de zile pe aceeaşi stradă cu cineva şi să afli acest fapt doar după ce te-ai mutat! :
Coincidenţă e să te asemeni în gesturi şi replici cu fostul iubit al prietenei tale. 8-
Coincidenţă e atunci când la Conquiztador ai aceleaşi răspunsuri cu prietenul tău cel mai bun, chiar dacă nu sunt corecte. :D
Coincidenţă e atunci când deteşti un nume şi un prezicător îţi spune că te vei căsători cu un om cu acest nume X_X @-)
Coincidenţă e atunci când scrii pe messenger acelaşi gând, în aceeaşi clipă cu persoana cu care vorbeşti.
Coincidenţă e atunci când te întâlneşti în gară, în aceeaşi zi, în acelaşi minut cu cineva pe care nu ai fi sperat să îl mai vezi curând... :(
Coincidenţă e atunci când îţi dai seama că trecutul tău corespunde în mare parte cu cel al altcuiva... :- ??
Şi coincidenţă e atunci când îţi dai seama că viitorul tău corespunde cu al altcuiva?

Aaa... asta nu mai e coincidenţă :) Înseamnă că aici se încheie şirul lor, cel puţin pentru moment.

Îi dau leapşa leşinatei – Clau, deoarece mi-e dor să posteze pe blog :-W So, luminează-ne cu câteva coincidenţe sau destine! :P



4 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Eu nu cred in coincidente :)

Jane13 spunea...

Nici in destin? :P

Anonim spunea...

Coincidentele, in general, ma duc la disperare. Inainte, pe cuvant de Claudan', nu credeam in ele. Si chiar le ignoram.

Acum insa, incep sa imi pun diverse intrebari cu privire la coincidentele care apar in ultima perioada in viata mea.

De exemplu, incerc sa imi dau seama daca momentele in care ma gandesc la "cineva" il determina pe acel "cineva" sa ma caute. Pentru ca de fiecare data, asa se intampla. Dupa cum stii, nu ma mai leaga absolut nimic de acest "cinva".

Si totusi...este o persoana care apare constant in viata mea.

Sa fie oare puterea gandului, sa fie vorba de o simpla coincidenta sau sa fie efectiv "destinul" la mijloc?

Te pup,
Clau

Jane13 spunea...

Ah... CLAU :D Io bag mana in foc (pana la cot :)) ) ca e vorba de destin! Pup si eu >:D<