marți, 2 noiembrie 2010

Odă către blog APROAPE uitat


Şi de când nu ţi-am mai scris,

Multa vreme am omis!

Te-am uitat, te-am dat în lături,

Şi acum iar mi te alături :)


Ultima postare – 14 martie 2010… asta înseamnă că de 7 luni, 17 zile şi 5 ore (adică de 214 zile, 408 ore şi 300 de minute, adică de 5.136 de ore, 24.480 de minute şi 18.000 de secunde, adică de… ) eu nu am pus mâna pe condeiul meu “propriu şi personal” ?!? Da, stând şi socotind cum se cuvine acum, ca pe Târgu Ocna, cam aşa reiese. Se pare că în această perioadă, am făcut orice altceva, numai nu mi-am mai întreţinut “faimosul” blog. N-o să mă apuc să vă povestesc cu lux de amănunte ce am făcut în fiecare zi, minut, secundă din acest interval, ştiu doar că între timp am absolvit masterul, am participat la zeci de interviuri pentru angajare, am fost la Timişoara, am fost acasă, am mai îmbătrânit cu un an, am mai străbătut Bucureştiul în lung şi lat, m-am mai întâlnit cu prietenii la un pahar de vorbă, am mai scris pentru www.sportrevolution.ro , am mai vizionat meciuri din pat sau din tribună, ş.a.m.d.

Cea mai “nouă” noutate ar fi faptul că am reuşit să mă angajez la începutul lunii octombrie. Pentru necunoscători, je work at za www.tta.ro , societate care se ocupă atât cu închirierea, cât şi cu comercializarea platformelor pentru lucru la înălţime. Odată cu mine, şi-au început activitatea aici şi stimabilii, după cum urmează: Cătălin (zis Cătă de pe Târgul Rahova), care îmi este coleg de carceră, deci împărtim una bucată birou – băiat fin, 1.80, brunet, cu tentă de bărbos, şarmant, deştept, isteţ, posesor de maşină, caută… nu caută nimic, doar îl laud :D; Octavian (zis Tavi de Regie) şi Teodor (fără TH, zis Teo from Aviaţiei).

Asta a fost faza de atac, ca să vă prindeţi la ce stadiu sunt în acest moment. În posturile care urmează, veţi înţelege mai multe.

2 comentarii:

Anna spunea...

eu am inteles, ce faci tu acum:D

Jane13 spunea...

Hihi, ma bucur Anne >:D<
Da, eu fac ce fac demult...
Iarna...