luni, 6 iulie 2009

Leapsa de la Clau :)



Sunt echilibrata si realista, tocmai de aceea deseori imi cert prietenii pentru viciile lor, dar nu uit de DO NOT JUDGE !
Mi-as dori să avem viaţă veşnică.
Nu-mi plac fufele de nicio culoare (daca sunt albastre, ma mai gandesc :D), le detest; ma enerveaza la culme taranii (aia de la oras), gen hai cu maneaua si Dulce&Cabana in Mertzan :))
Orice aş face pentru familia mea (Cora you are in).
Nu uit persoanele care si au lasat amprenta asupra vietii mele.
Nu pot sa accept infrangerea intr-o lupta, dar uneori e bine sa stii si cand sa te opresti.
Pot sa ma acomodez repede oriunde, oricand si in conditii extreme :P
Urasc faptul ca REGRETELE TARZII NU-SI AU ROSTUL si OAMENII ISI DORESC TOT TIMPUL CE NU POT AVEA!
Imi plac oamenii inteligenti, inventivi, cu simtul umorului si macar cu 3,5 ani de acasa.
Joc teatru la munca (cu clientii), nevoia te invata :D In viata de zi cu zi sunt sincera cu doze de H2SO4 :D :D :D
Pregatesc schimbari majore in viata mea :)
Imi place sa visez cu ochii deschisi si sa cred in « Mai devreme sau mai tarziu toti primim ceea ce meritam » :)
Nu suport sa vad oameni saraci, cu mana intinsa, oameni fara casa, batrani pe strada, nevoiasi…
Apreciez oamenii care sunt capabili sa o ia oricand de la zero (barat inca :D) .
As vrea sa fiu imuna la tot ce se intampla in/cu lumea asta.
Ma tem de singuratate la batranete, din acest motiv o sa fac o echipa de fotbal (rezervele le completează fratii mei si Cora) Cine se incumeta? :))
Imi pare rau ca nu sunt băiat, mi-ar fi placut să fac armata. Sau daca nu, sigur ajungeam un fotbalist celebru… la Building Severin :)) In fact, mai bine ca nu sunt baiat, pentru ca nu aş fi ştiut cu care dintre prietenele mele sa ma casatoresc.
Aud stropii de ploaie pe geam si as vrea sa fiu acolo in mijlocul lor :) to feel them!
Vad negru in fata ochilor cand intalnesc oameni egoisti, ipocriti, materialisti sau snobi.
Nu imi place spontaneitatea in exces, toate au o limita la mine, inclusiv reteaua de internet :)) Nu-mi place sa insist. Nu mananc mazare, linte, spanac, mirodenii, kiwi.
Rar pun suflet, dar şi când pun, uit sa masor gramajul.
Pastrez bine secretele prietenilor.
Nu sunt multumita de J-ul din prezent, stiu ca poate mai mult de atat :-<
Sunt confuza
cand intalnesc persoane care ma dezamagesc...
Ar trebui sa fiu mai calma, nervii mei dauneaza grav :-"
Am nevoie de tine :)

Leapsa merge mai departe la Paul :P pe care-l voi bate si data viitoare la baschet.

Un comentariu:

Claudia Spridon spunea...

J-ul din prezent poate mai mult de atat! e bine ca realizezi asta...e primul pas spre schimbare:) ai incredere in tine si vei vedea ca « Mai devreme sau mai tarziu toti primim ceea ce meritam » :)