joi, 9 iulie 2009

Vine valul...



Ca tot vorbeam in ultima vreme de plecari... ete ca soarta ma impinge sa comit una! Probabil in cateva ore o sa fiu deja pe val :) Ne hotararam dom'le sa scapam de stresul cotidian si sa ne luam talpasita un week-end la mare. Asa, pe nepusa masa, tam/nesam! Asadar, pana duminica seara sper sa am timp sa ma fac taciune sau macar sa iau locul intai pe plaja la "aruncatul cu privirea" >:) Presimt ca urmatorul post o sa fie plin de "tzeposhime" (elementul principal al plecarii:)) ) de valuri, soare, nisip, scoici si sete de distractie. Trebuie insa sa recunosc ca preferam escaladarea unui munte, de aceea o sa iau toate stancile la rand si cu ochii inchisi imi inchipui ca-s pe varfu Omu' :D Uite, deja aberez... si inca nu am facut insolatie [-(
Promit sa fac reclama si la cazare daca o sa ne fie oferite conditii decente, daca nu, ramane secretul nostru si al valurilor marii unde ne-am petrecut cele doua nopti. :)
Pi val cu noi!!!
In speranta ca ne vom intoarce cu energie pentru intreaga capitala, "haidi, pa" (copyright V.V.) .

3 comentarii:

:] spunea...

Janeu sari acilea cu cremaa ca mor!!

:] spunea...

sa scrii si de Banana!!!
=)))))
viata bate valul :)))

Jane13 spunea...

Fugi, Anccc de aici, poate va mai legati de cashcheta mea alias militarii rusi >:P