marți, 21 iulie 2009

Mare ti-e gradina, Doamne...


Se spune ca razbunarea e dulce!

Acum o saptamana… eu cu mine, dupa o zi de munca, in drum spre casa. Inainte sa va impartasesc cele se urmeaza, tin sa va spun ca usa de la intrare in bloc este foarte problematica si hotarata sa nu se lase deschisa daca nu stii s-o abordezi cu subtilitate, s-o deschizi precum hotii seifurile. Spre fericirea noastra, a locatarilor de la apartamentul 20 :P , nici macar Sfantul interfon nu functioneaza, asadar intrarea in scara blocului are loc doar daca din greseala ajungi acasa in acelasi timp cu o alta persoana care intra sau iese din bloc, sau din mila celor care raspund la interfon cu aceeasi bunavointa de fiecare data: "Aaaa, vecinii? Iar nu puteti sa deschideti usa?!? " Credeti-ma ca oricat as incerca, cu toata rabdarea mea care nu este, nu reusesc sa deschid usa aia nenorocita :D
Sa revin… eu in drum spre casa, de fapt ajunsa deja in fata blocului, cand ce-mi vad ochii? Sa sari in sus de bucurie, nu alta deoarece cu cativa metri inainte sa ajung la usa, observ cum iese din scara, vecina de la 1. Nu apuc bine sa ma bucur ca o si vad cum tranteste usa in urma ei si in fata mea!!! Colac peste pupaza, imi si arunca o privire de ma asteptam sa ma transform in stana pe loc. Blocata eu, blocata usa, ma pun pe treaba si incerc sa ginesc smecheria. Nicio sansa, no more, no more, dar mor! Insa, norocul imi surade (cu toti dintii) si dupa 10 minute de nervi, sudoare, injuraturi destinate vecinei de la 1 si etc, vad cum coboara falnic un vecin. Dupa ce-mi deschide usa si ii fac plecaciuni, plec resemnata catre lift si cu o sete de razbunare de zile mari in vene.
Astazi… tot eu cu mine, acelasi loc, aceeasi problema, aceleasi personaje doar ca de data asta de cealalta parte a baricadei/a usii :)) Asadar, pe seara, iesind din bloc, pe cine vad traversand strada, venind fortoasa (chiar in fuga) spre usa si strigand cu disperare sa nu inchid!?! Vecina cu pricina, z******* care este!!! Hopa, in gandul meu acum e momentul: « sa-mi scape usa, sa nu-mi scape »...

Si totusi, razbunarea e arma prostului… si cum mie imi plac armele doar in mana oamenilor destepti, guess what did I do?

2 comentarii:

:] spunea...

tee roog zi-mi ca i-ai trantit usa in mecla!!!
=)))))))

Anna spunea...

la cum te stiu eu fata buna si cu bun simti i-ai tinut usa :) chiar daca nu merita:*