marți, 7 iulie 2009

Mi-e dor...



Nu stiu altii cum sunt, dar pentru mine, cand mi-e dor e „Crima si pedeapsa“ de Tom-ievski :-<
Mi-e DOR de voi, mi-e dor de inocenta noastra, de garsoniera lui Goitza, de anii de liceu, de Crisanul de acasa cu trogloditii lui cu tot, de amfiteatrele din Tm, de gratarele din Sofreni, de zeii adolescentei mele (Luro, Bolo, Kero, Soparla si inca cateva bucati, Cora stie mai bine), de Dorobantilor - Bloc E 11, de urechile lui domn Burcu, de Unirii din Tm, de parfumul dirigei, de interviurile mele, de excursii pe munte, de fulgii de zapada, de nucul din gradina, de banchete, de turele de noapte de la Solectron, de 12 C, de bunicii mei in floarea varstei, de biletelele primite pe sub banca, de prajiturile de la cofetaria mamei, de baschetul din cartier, de bastonasele si liniutele pe care le faceam strambe in clasa intai, de tramvaiele pierdute, de invatatorul meu, de plaiurile copilariei, de Pipiripi, de majorate, de M&A, de UVT, de pizza mancata in miez de noapte, de pariuri inca neincheiate, de plaja, de Dark, de examene date pe fuga si luate in graba, de plecari in noapte - fara sa stim unde, de 13 septembrie, de ceva dulce, de Divizia C – Vest (fotbal), de mare, de articolele mele, de Sag, de beep-urile din ora in ora, de balurile din facultate, de ochii tai, de malul Begai, de nopti pierdute prin camine, de jogging prin parcul boschetarilor, de tipul de sambata, de concertele nocturne, de omul de zapada, de blind date, de susotelile de la orele de stiinte sociale, de lungile plimbari prin parc, de licenta, de stadion…
TO BE CONTINUED!

3 comentarii:

Claudia Spridon spunea...

Lunga lista:)...mi-au captat INSA atentia => uvt, articolele mele, stadion, interviurile mele...ar trebui sa reinvii spiritul de jurnalist din J. Iar blogu asta e un bun inceput! Mult succes lesinata mea:*

Jane13 spunea...

I'm trying, i'm trying...

:] spunea...

frumos articolul. maface sa ma gandesc cat timp a trecut , prin cate am trecut ...